Music for the NAACP (2020)

Duitsland
Dance / Electronic
Label: Running Back

1. KiNK - Machine Funk (4:50)
  2. Iron Curtis en Session Victim - Abalone [Gerd Janson Edit] (6:52)
  3. Genius of Time - Network Labyrinth [Dub] (4:39)
  4. Katerina - Sincerely, G (6:17)
  5. Robert Dietz - Isn't It Nice? (3:58)
  6. Roman Flügel - Feel the Heat [String Mix] (5:00)
  7. Dinky - This Ain't No... (4:53)
  8. Bella Boo - L.A. Magic (4:57)
  9. Tiger & Woods - Lonely Toad (7:11)
  10. Todd Osborn - Friendly (6:00)
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Altijd nobel om een plaat voor een dergelijk goed doel uit te brengen, maar de tracks hierop zijn helaas weinig opzienbarend. De eerste drie tracks zijn van duidelijke A-listers van de Running Back stal en steken kwalitatief met kop en schouders boven de rest uit, maar dat zegt helaas niet erg veel want daarna is het allemaal middelmaat wat de klok slaat. Het komt een beetje op me over als een verzameling van leftovers en dat is nooit een goed teken.

De remix van Abalone, door labelbaas Gerd Janson, is wel een erg lekker nu disco groovertje trouwens. Zal het Gerd zelf zijn die hier een 5,0* voor geeft?