Fit for a King - The Path (2020)

Metal / Rock
Label: Solid State

1. The Face of Hate (3:41)
  2. Breaking the Mirror (3:34)
  3. Annihilation (3:10)
  4. The Path (4:07)
  5. Prophet (4:17)
  6. Locked in My Head (3:06)
  7. God of Fire (3:30)

met Ryo Kinoshita

8. Stockholm (2:30)
  9. Louder Voice (4:31)
  10. Vendetta (3:07)
avatar van dennis87
Niet heel lang geleden ontdekt Fit for a king. Fijn metalcore bandje. Liefhebbers van bands als As i lay dying en Bury tommorow kunnen hier zeker wat mee. Screams met melodieuze refreintjes ,lekker melodieus gitaar werk ik hou er van. Begin van het album staan een paar knallers op het einde kakt het album wat in maar al met al een lekker album. Favoriet : The face of hate. Fit For A King - The Face Of Hate (Lyric Video) - YouTube

avatar van james_cameron
De vlotte metalcore van deze amerikaanse band gaat er in als koek, maar gaandeweg wordt het album helaas wel steeds wat minder boeiend. De volle, knallende productie laat het songmateriaal eigenlijk beter klinker dan het daadwerkelijk is. De plaat gaat evenwel prima van start met het kolkende The Face Of Hate, waarna nog een paar goede tracks volgen. Ongeveer halverwege komt de klad er in, waarna het niet meer helemaal goed komt.