Slomosa - Slomosa (2020)

6. Just to Be
  7. Estonia
  8. On and Beyond
avatar van Stalin
Benieuwd hoeveel reacties er bij dit album uiteindelijk zullen gaan komen.
Het betreft namelijk het debuut van een, vooralsnog vrij obscure Noorse band.

Tevens ook nog eens uitgebracht op dezelfde dag als het nieuwe huzarenstukje van hun landgenoten Motorpsycho, dus die snoepen alle aandacht voor hun neus weg.

Neemt niet weg dat ik er aardig benieuwd naar ben.
Met name de al eerder uitgebrachte nummers Horses en In My Mind's Desert klonken erg lekker.

Beetje een Kyuss sfeertje en dat voor een band uit een land zonder woestijn.
Ze noemen het zelf "tundra rock".
Qua muziek zit er sowieso wat in de lucht daar in Noorwegen, met bands als Motorpsycho en Spidergawd, waarvan ook deze laatste nog met nieuw werk zal gaan komen.

Met Slomosa lijken we er weer een potentiële publiekstrekker bij te hebben, voor wat betreft de betere gitaarmuziek uit het fabelachtige rijk der Noormannen.