Amenra - Mass VI Live (2020)

Belgiƫ
Uitgebracht in eigen beheer

1. Children of the Eye (11:46)
  2. Plus Près de Toi (8:30)
  3. A Solitary Reign (9:43)
  4. Diaken (11:53)
avatar van AOVV
Deze kwam ik toevallig tegen op de Bandcamp-pagina van de band; een live-opvoering van het felbejubelde Mass VI, ditmaal met een ander dierlijk specimen in onrustwekkende staat op de albumcover.

Misschien wel iets voor Don Cappuccino, Johnny Marr en jordidj1?

avatar van Sater
Die haas is ook te zien in het binnenwerk van Mass VI. Overigens is de plaat is een registratie van de fenomenaal vastgelegde show op het gestreamde European Metal Festival Alliance van afgelopen weekend.

avatar van CWTAB
Fenomenale show inderdaad.... hopelijk komt dit nog fysiek uit en zwieren ze de laatste 3 nummers van deze versie er nog bij: (Live III of Alive II?)

MASS VI + bonus tracks | AMENRA - amenra.bandcamp.com