Be Well - The Weight and the Cost (2020)

Punk / Rock
Label: Equal Vision

1. Meaningless Measures (2:53)
  2. Magic (3:35)
  3. Strength for Breath (2:11)
  4. Tiny Little Pieces (2:22)
  5. Morning Light (1:56)
  6. The Weight and the Cost (3:50)
  7. Each Passing Day (2:20)
  8. Frozen (2:47)
  9. Aperture (3:37)
  10. Longing (2:42)
  11. Confessional (3:36)
avatar van rebjuh
Gewoon nee.
Dit genre (punk) trekt me sowieso niet erg, maar alle nummers lijken ook echt op elkaar. Ongeïnspireerd.

Wel een mooie foto op de hoes, vind ik. Lijkt mijn Instagram wel met vage foto's.

avatar van Deren Bliksem
1,5
Puberpunk met emo-geschreeuw en zo inwisselbaar als een vijfje.

Deze jongens moeten minder luisteren naar Blink-182, maar eens Big Black, Pissed Jeans of Ramones luisteren. En dan praten we weer verder.

avatar van Geerten
Deren Bliksem schreef:

Het kan niet in je straatje liggen en dat is natuurlijk helemaal prima, maar nu wordt de plank wel even goed misgeslagen. Deze "jongens" bestaan onder andere uit Brian McTernan die zijn sporen heeft verdiend als vocalist van de 90's hardcore band Battery, en tevens producer van albums van bands als Hot Water Music, Strike Anywhere, Circa Survive, Thrice, Cave In en meer. Andere leden zijn onder andere gitaristen van Bane/Converge en Darkest Hour. Dit zijn "jongens" die wel degelijk hun klassiekers kennen.

bennerd
Hahaha, puberpunk. Die doet pijn.

Wel mooi om toch al wat leven te zien bij een plaat waarvan ik niet dacht dat het ander volk zou trekken dan Battery-fans.

avatar van eightynine
bennerd schreef:
Hahaha, puberpunk. Die doet pijn.

Heb deze plaat nu zo'n twee dagen op repeat en dan Bane-esque vibeje gaat wel goed hoor. Misschien toch nog een stiekeme voor een lijstje!