rebjuh
Geslacht: Vrouw
E-mailadres: (verborgen)
Last.fm: Rebjuh
Statistieken
Geregistreerd: 12 april 2007
Laatste bezoek: gisteren om 18:49 uur
Aantal stemmen: 2464
Gemiddelde: 3,49
Standaardafwijking: 0,58
Aantal berichten: 205
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Aantal toevoegingen: 17
Top 10 albums
- 1. Radiohead - Amnesiac (2001)
- 2. Spinvis - Spinvis (2002)
- 3. The Cure - Disintegration (1989)
- 4. Radiohead - A Moon Shaped Pool (2016)
- 5. The The - Soul Mining (1983)
- 6. Muse - Origin of Symmetry (2001)
- 7. Led Zeppelin - Led Zeppelin II (1969)
- 8. The Doors - The Doors (1967)
- 9. David Bowie - Low (1977)
- 10. Joy Division - Unknown Pleasures (1979)
Recente stemmen
- 3,5Bob Dylan - The 30th Anniversary Concert Celebration (1993) geplaatst: gisteren om 18:49 uur
- 4,0Bill Callahan & Bonnie Prince Billy - Blind Date Party (2021) geplaatst: gisteren om 14:57 uur
- 4,0Bonnie Prince Billy - Keeping Secrets Will Destroy You (2023) geplaatst: gisteren om 13:20 uur
- 3,0Black Sabbath - Paranoid (1970) geplaatst: afgelopen zondag om 20:48 uur
- 3,5Pixies - Come On Pilgrim (1987) geplaatst: afgelopen zondag om 15:38 uur
- 4,0Lynyrd Skynyrd - (Pronounced 'Lĕh-'nérd 'Skin-'nérd) (1973) geplaatst: afgelopen zondag om 14:32 uur
- 4,0The Velvet Underground - The Velvet Underground (1969) geplaatst: afgelopen zondag om 14:26 uur
- 3,0Father John Misty - Chloë & the Next 20th Century (2022) geplaatst: afgelopen zondag om 14:23 uur
- 3,0B.B. King & Eric Clapton - Riding with the King (2000) geplaatst: afgelopen zaterdag om 16:52 uur
- 3,5Rory Gallagher - Tattoo (1973) geplaatst: afgelopen zaterdag om 16:10 uur