The Radar Station - Life Inside a Tornado (2020)

Belgiƫ
Label: Starman

1. Voices (4:26)
  2. The Beauty of Belief (4:23)
  3. Into the Mud (4:22)
  4. Subtle Science (3:49)
  5. Loony Lane (4:11)
  6. Zanzara (4:17)
  7. I Moan (4:50)
  8. Pictures of You (4:03)
  9. The Giant (6:19)
  10. Face Full of Lines (5:24)
  11. After the Tornado (5:26)
avatar van bas2204
Ben deze nu net voor de eerste keer aan het luisteren. Per pure toeval via Spotify op gestuit, maar dat smaakt absoluut naar meer. Deze gaat nog vaker voorbij komen

avatar van Jumpjet
Bij het bedrijf waar ik werk is het traditie dat de radio op vrijdagmiddag wordt afgestemd op RadioNL. Nu is Q-music al geen pretje (staat de rest van de week aan) maar het Nederlandse levenslied trek ik dus echt niet. Mijn collega's hebben inmiddels geaccepteerd dat ik op de vrijdagmiddag m'n oordopjes inplug en dan ga zitten genieten van de nieuwe releases die ik op MusicMeter tegenkom. Al scrollend door het lijstje met recent verschenen albums laat ik ze een voor een op Spotify voorbijkomen. Soms weet je al na een half nummer: dit is niks voor mij. Een andere keer weet een album je aandacht van begin tot eind vast te houden en nu kom ik eindelijk bij mijn punt: Dit is er weer eentje. Wat een heerlijke plaat is dit zeg. Laat die zuiderburen van ons maar lekkere muziekjes maken, ik wordt er blij van.

avatar van blur8
Echo's van Bear's Den is de eerste gedachte die opkomt.

Vaak fijn melodieus, mooi gespeeld en vooral warm gezonden, maar echt spannend wil het nergens worden. Alles voorspelbaar binnen de lijntjes. Maar inderdaad tijdens het werken lekker op de achtergrond, prima.

track 8 Pictures of You lijkt wel heel erg op het The Cure nummer van het Disintegration album.

avatar van DjFrankie
blur8 schreef:

Lol is een cover

avatar van DjFrankie
Is een mix van Snow Patrol en Bear's Den idd. Goeie plaat, topnummers zitten op het einde.

Goeie tip B.Utterfly