Open Mike Eagle - Anime, Trauma and Divorce (2020)

Label: Autoreverse

1. Death Parade (2:24)
  2. Headass (Idiot Shinji) (3:22)
  3. Sweatpants Spiderman (2:37)
  4. Bucciarati (3:56)

met Kari Faux

5. Asa's Bop (2:39)

met Lil A$e

6. The Edge of New Clothes (3:09)
  7. Everything Ends Last Year (2:20)
  8. The Black Mirror Episode (3:01)
  9. Wtf Is Self Care (2:09)
  10. Im a Joestar (Black Power Fantasy) (3:03)
  11. Airplane Boneyard (2:24)
  12. Fifteen Twenty Feet Ocean Nah (3:15)

met Lil A$e

avatar van JayM
Kijk hier enorm naar uit!! De 3 tracks die ik tot nu toe gehoord heb (Death Parade, Bucciarati en The Edge of New Clothes) zijn fantastisch. Toffe clips ook.

avatar van Flipm0de
Tussen het geweld van de nieuwe Benny en Black Thought ook tijd gemaakt om dit album van Open Mike Eagle een aantal spins te geven. Het maakt nog niet dezelfde grote indruk dat zijn vorige plaat me nog steeds geeft. Waar de producties erg fijn en gelikt klinken heeft het een sombere thematiek waar ik de komende tijd eens goed voor moet gaan zitten.

avatar van overmars89
Open Mike Eagle; een rapper die toch iets meer ingetogen is dan veel van zijn collega's. Hij weet altijd met een flink dosis humor, zelfreflectie en een eigen visie zijn muziek in te kleuren. Dat is op dit project niet anders. Voornamelijk de producties en de vele zanglijntjes vallen mij op. De producties, soms jazzy, soms meer electronisch zorgen toch voor een unieke beleving. Ik zet 'm erg graag op.