The Struts - Strange Days (2020)

Label: Interscope

1. Strange Days (4:53)

met Robbie Williams

2. All Dressed Up (With Nowhere to Go) (3:51)
  3. Do You Love Me (3:23)
  4. I Hate How Much I Want You (3:23)

met Phil Collen en Joe Elliott

5. Wild Child (3:42)

met Tom Morello

6. Cool (6:21)
  7. Burn It Down (4:46)
  8. Another Hit of Showmanship (3:42)

met Albert Hammond Jr.

9. Can't Sleep (3:14)
  10. Am I Talking to the Champagne (Or Talking to You) (5:47)
avatar van Grecio
Wel een leuk album, al had ik er wellicht meer verwacht gezien het vorige album Young & Dangerous. Het nummer met Albert Hammond Jr. schiet er voor mij toch wel bovenuit. 3/5 voor nu.

avatar van lemon
Ik vind er niet veel aan, het klinkt allemaal wat vrijblijvend en losjes en dat werkt wat mij betreft niet bij dit genre. Het vorige album was ook beperkt houdbaar maar gaf bij de eerste luisterbeurten nog wel de nodige energie. De Kiss cover doet ook vooral terugverlangen naar het origineel.

avatar van vielip
Album nummer drie van deze band en wederom weten ze een lach op mijn gezicht te toveren. Deze is wel de minste tot nu toe vind ik persoonlijk maar dat zegt meer over de twee voorgangers. Die zijn namelijk erg goed. Deze meer 'gewoon goed'. Of zoiets. De band kan veel stijlen probleemloos aan zo bewijzen ze ook nu weer. Vanaf de fraaie opener Strange days (heerlijk eigenwijs en tegendraads om met zo'n nummer een album te openen!) luistert het allemaal weer heerlijk weg. De band blijft een meester in het blenden van allerlei stijlen rock tot een fris en sprankelend geheel.