Homeboy Sandman - Don't Feed the Monster (2020)

Label: Mello

1. Trauma (3:05)
  2. Extinction (4:59)
  3. Stress (3:36)
  4. Hello Dancer (2:26)

met Quelle Chris

5. Waiting on My Girl (4:01)
  6. Shorty Heights (3:04)
  7. Scare You (3:41)
  8. Don't Look Down (3:42)
  9. Monument (4:52)
  10. Triple Warmer (2:29)
  11. Biters (3:40)
  12. Alone Again (4:00)
  13. Walk by Faith (4:47)
  14. Gestation (2:40)
  15. Straight (3:13)
avatar van JayM
Homeboy Sandman klinkt altijd goed over Quelle Chris beats en nu dus een heel album lang. Zin in

avatar van JayM
Sandman: Quelle geef me je meest bizarre beats, dan ga ik op de bank liggen en graaf diep in de donkerste holtes van mijn brein.
Quelle: Yes

Tekstueel zit het weer snor, maar dit is allesbehalve lichte kost. Zoveel indrukken, zoveel emoties, het zal nog even goed moeten landen voor ik hier een oordeel over kan vellen.

avatar van waxs
Eens met JayM, tekstueel zit het allemaal weer sterk in elkaar. De beats van Quelle zijn een verrijking, ze vormen een sterk duo.