Osees - Metamorphosed (2020)

Label: Rock Is Hell

1. Saignant (1:29)
  2. Electric War (1:56)
  3. Weird and Wasted Connection (1:55)
  4. The Virologist (14:11)
  5. I Got a Lot (23:10)
avatar van Poles Apart
Alweer een nieuw album?! Of is dit een EP?

avatar van repelstefan
Poles Apart schreef:
Alweer een nieuw album?! Of is dit een EP?

Hoe dan ook, het is echt te veel. Ik kan het niet meer bijhouden. Niet dat ze daar iets om geven maar ik ben blij dat het eruit is.

avatar van philtuper
repelstefan schreef:

Je loopt achter, er is alweer een nieuwe.

avatar van Lachende derde
repelstefan schreef:

Is ook niet heel veel an, aan deze zoveelste natte garagewind. Als ze nou eens een jaar gaan werken aan iets, dan zou er wellicht iets interessants uit kunnen komen. Ben al in 2016 afgehaakt.

avatar van repelstefan
philtuper schreef:
Je loopt achter, er is alweer een nieuwe.

Met een fantastische cover

avatar van Doc
Doc
3 platen per jaar is wat veel idd. Maar de zoveelste natte garagewind? Ik vond Face Stabber toch wel een straffe plaat. Als ze er nou 1 per jaar uitbrengen van dat niveau, vind ik het dik prima.

avatar van philtuper
Face Stabber ja, maar Protean Threat met het fantastische If I Had My Way én Terminal Jape, Smote Reverser met het heerlijke Nail House Needle Boys en zeker ook Orc met de instant klassieker Nite Expo zijn echt wel sterke worpen als je het mij vraagt.
Deze laatste, en met name het laatste nummer is gewoon Can. The Virologist is het meest boeiende nummer van deze 'natte scheet'.