Gary Barlow - Music Played by Humans (2020)

Label: Polydor

1. Who's Driving This Thing (4:12)
  2. Incredible (2:45)
  3. Elita (3:30)

met Michael Bublé en Sebastián Yatra

4. The Big Bass Drum (3:35)
  5. This Is My Time (3:27)
  6. Enough Is Enough (3:26)

met Beverley Knight

7. Bad Libran (4:21)
  8. Eleven (3:54)

met Ibrahim Maalouf

9. Before We Get Too Old (4:07)

met Avishai Cohen

10. Supernatural (3:32)
  11. Oh What a Day (3:45)

met Chilly Gonzales

12. What Leaving's All About (3:02)

met Alesha Dixon

13. The Kind of Friend I Need (4:03)

met James Corden

14. I Didn't See That Coming (2:47)
  15. Let's Get Drunk * (4:31)
  16. The Day the World Stopped Turning * (3:52)
  17. You Make the Sun Shine * (3:08)

met Barry Manilow

18. Incredible [Acoustic] * (3:46)
  19. Incredible [F9 Charleston Remix] * (3:20)
avatar van Pinsnider
Ja, daar gaan we weer; een plaat waar een ongelofelijke hoeveelheid pret op wordt gemaakt, die uiteraard weer volledig wordt gemeden op deze site. Stel je toch voor dat je een lach op je gezicht krijgt tijdens het luisteren van een plaat....
In deze duistere tijden van motregen, corona, midwinter-donkerte is het toch veel en veel leuker om deze aan te zetten dan te moeten luisteren naar de nieuwste Nick Cave of Bruce Springsteen?
Hopelijk kruipen de collega-stiekeme-liefhebbers van dit genre uit hun holen van deze site en gaan we deze plaat naar de top van de rotatielijst loodsen!!!!
Revolutie!!

avatar van Sander_S
Veel samenwerkingen op deze plaat.
Uitschieter voor mij: Elita.

avatar van dynamo d
1,5
Op de Take That albums Beautiful World, The Circus en Progress heeft Gary Barlow best mooie liedjes gecomponeerd en zijn vorige album Since I Saw You Last was ook best ok. Dat kan ik niet van dit album zeggen. Wellicht ongelofelijke pret maar het zijn naar mijn muzieksmaak hoogst irritante niemendalletjes. Ik vind er helaas niets aan. Jammer want ik dacht dat hij op de goede weg was een serieuzere songwriter te worden.