Josh Teskey & Ash Grunwald - Push the Blues Away (2020)

Australiƫ
Blues / Rock
Label: Ivy League

1. Low Down Dog (3:38)
  2. Hungry Heart (3:21)
  3. Thinking 'Bout Myself (3:41)
  4. Push the Blues Away (3:29)
  5. It Rained (4:54)
  6. Something with Feel (3:07)
  7. Preachin' Blues (3:21)
  8. The Sky Is Crying (4:03)
avatar van cornucopia
Fantastische stemmen in de hoofdrol. Fijn.

avatar van Zwaagje
Ash Grunmald is een voor mij onbekende naam; Josh Teskey niet. Dit is een echte blues plaat en hun stemmen passen daar zeer goed bij. Of een roots blues plaat mij in vervoering brengt is een tweede.

avatar van Reijersen
Dit toch wel erg fijne bluesalbum heb ik vooral eens opgezet vanwege de naam van Josh Teskey. Maar Ash Grunwald doet er zeker niet voor onder. Wat een fijne stemmen hebben deze mannen en door wat voor een fijne muziek worden die stemmen hier ondersteund. De ene keer is de blues meer groovend, de andere keer wat meer gospel, dan weer gewoon erg mooi of juist meer gitaarwerk. Een sterk en prettig album.