Bob Sinclar - Soundz of Freedom (2007)

Alternatieve titel: My Ultimate Summer of Love Mix

Frankrijk
Dance
Label: Universal

1. Sound of Freedom (4:05)

met Gary Pine & Dollarman

2. Rock This Party 2007 (3:50)
  3. What I Want by Fireball (3:53)
  4. Hard (4:00)
  5. Kiss My Eyes [Cubeguys Remix] (6:20)
  6. I Feel for You [Axwell Remix] (6:17)
  7. Everybody Movin' [K. Maverick & E. Thoneick Remix] (6:05)
  8. Everybody Movin' [Guy Schreiner Remix] (4:23)
  9. Ultimate Funk Ft. Big Ali [Tocadisco Remix] (4:34)
  10. The Beat Goes On [Mousse T Remix] (5:10)
  11. Champs Elysees Theme [Jamie Lewis Remix] (5:15)
  12. Tribute (7:36)

met Michael Robinson & Ron Carroll

13. Together (6:52)

met Steve Edwards

14. Give a Lil' Love [Erik Kupper Remix] (7:01)
Een echt zomeralbum als je het mij vraagt. Maar daardoor niet minder leuk, 4 sterren. Sound Of Freedom is echt een topper!

avatar van jariktoet
Zeer relaxt album! Lekkere beats, veel vocals (niet altijd even goed). Maar zeker een aanrader!

avatar van ikzelf12
geweldig album van Bob

avatar van lizzy123
ik vind dit meer een best of album want hij heeft bekende liedjes op een album geplaatst en er remixes van gemaakt jammeer

RedLightCityBoy
Together is echt mooi.

avatar van jordidj1
bob is top

nr. 1 is gemaakt met Cutee B, Gary Pine & Dollarman:P

X-man
lizzy123 schreef:

Het is toch gewoon een verzamel, geen Best Of? Dan zouden er wel andere (bekendere) nummers op staan.

Ik zie het meer als een soort EP, met een aantal nieuwe nummers (o.a. Sound Of Freedom) en wat mixjes. Klinkt zeker niet onaardig en ik vind dit afwisselender dan zijn laatste 2 albums. Vooral de titelsong is lekker om zo nu en dan op te zetten.