Sum 41 - Underclass Hero (2007)

Canada
Rock / Punk
Label: Island

1. Underclass Hero (3:14)
  2. Walking Disaster (4:46)
  3. Speak of the Devil (3:58)
  4. Dear Father (3:52)
  5. Count Your Last Blessings (3:03)
  6. Ma Poubelle (0:55)
  7. March of the Dogs (3:09)
  8. The Jester (2:48)
  9. With Me (4:51)
  10. Pull the Curtain (4:18)
  11. King of Contradiction (1:40)
  12. Best of Me (4:25)
  13. Confusion and Frustration in Modern Times (3:46)
  14. So Long Goodbye (3:05)
  15. Look at Me (4:03)
  16. Take a Look at Yourself * (3:24)
  17. No Apologies * (2:58)
  18. This Is Goodbye * (2:28)
  19. Walking Disaster [Live] *
  20. Count Your Last Blessings [Live] *
thejazzscène
Ik word ziek van deze muziek. Zo'n nietsbevattende simplistische rockmuziek. Dat je hier een vijf aan geeft gaat er bij mij niet in.
Luister misschien ook eens naar andere groepen die het label Island of Universal onder zich hebben. Misschien ontdek je daar iets beters.
"Zich kritisch uiten over de maatschappij".

avatar van kaztor
Tja, heb hier ook niet veel mee. Echt een bandje dat achter elke hype aanhuppelt. Nu lijken ze weer Green Day's American Idiot na te streven.

avatar van leaatjee
Dit is (vind ik) zeker niet het beste album van sum 41, had van mij iets harder gemogen..
maar het blijft nog steeds leuk!

de leukste nummers vind ik Walking Disaster, Speak of the Devil en March of the dogs.

super cd! 4,5*

MCR
Dit is gewoon mijn stijl. =)

Troll verwijderd.

er zijn enkele heel goede nummers van sum 41, maar deze staan niet op deze cd vind ik, buiten "with me" zijn de nummers saai en lijken allemaal op elkaar.

Ik vind dit een hele goede album er staan mooie nummers op zoals pull the curtain vind ik de topper

alleen de nummer zijn niet heel echt verschillend, ze lijken op elkaar
dat vind ik erg jammer
voor de rest van sum 41 vind ik het een hele mooie punk/rock band

Mooi album, leuke nummers (The Jester o.a.), mooie nummers ( With Me, So Long Goodbye), top dus ^^

avatar van Ducoz
niet geweldig, wel lekker

avatar van Rockchick.
Ik had lang gewacht op dit album een paar jaar geleden, maar ik vind hem eigenlijk wel tegenvallen voor wat toen mijn verwachtingen waren. Er zit te weinig kracht in, ik wil harde muziek geen softiegeluiden, maar heel slecht is deze plaat niet. Ik zelf vind dat er overbodige nummers inzitten die precies op andere nummers lijken, er moeten geen tweeling-songs in, maar lekkere variatie. Ma poubelle vind ik wel een vaag lied. Ik weet niet wat ik er van moet vinden maar dat lied bevalt me niet echt. Overigens vind ik King of The Contradiction toch wel een geweldig nummer, alleen balen dat hij maar 1:40 duurt (veel leuke, snelle songs hebben dat bij sum vind ik) verder vind ik Count Your Last Blessings, The Jester en March of The Dogs ook fantastisch.

een 3.5* omdat er toch wel leuke nummers opzitten.

avatar van Eddie
[quote]thejazzscène schreef:
"Zich kritisch uiten over de maatschappij". [/quoteik kan het toch niet laten]

Beetje laat voor een reactie maar ik kan het toch niet laten. Misschien zijn er wel mensen die dit gewoon te gek vinden klinken. Ik zal niet zeggen dat het hoogstaande rock 'n roll is. Maar misschien zijn er mensen die hier gewoon van houden, die houden van vrolijke deuntjes met een beetje een punk randje. Als die mensen er 5 sterren voor willen omdat ze het gewoon een geweldige plaat vinden hebben ze daar groot gelijk in.

baronpils
een album om af en toe lekker te draaien!

avatar van Desert
Geen typisch Sum 41-album in mijn ogen. Doet wat denken aan een bepaalde episode in de carrière van Greenday.

Herhaling van de vorige CD's. Voegt niets toe.