Miley Cyrus - Plastic Hearts (2020)

Label: RCA

1. WTF Do I Know (2:51)
  2. Plastic Hearts (3:25)
  3. Angels Like You (3:16)
  4. Prisoner (2:49)

met Dua Lipa

5. Gimme What I Want (2:31)
  6. Night Crawling (3:09)

met Billy Idol

7. Midnight Sky (3:43)
  8. High (3:16)
  9. Hate Me (2:37)
  10. Bad Karma (3:08)

met Joan Jett

11. Never Be Me (3:35)
  12. Golden G String (3:55)
  13. Edge of Midnight [Midnight Sky Remix] * (3:40)

met Stevie Nicks

14. Heart of Glass [Live from the iHeart Festival] * (3:33)
  15. Zombie [Live from the NIVA Save Our Stages Festival] * (4:50)
  16. Who Owns My Heart [Live from the iHeart Festival] * (4:16)
avatar van MusicFreak
Dit album begint sterk, zakt wat in na nummer 7 maar eindigt sterk met Edge of Midnight. Haar stem vind ik geweldig maar soms iets too much.
En gelukkig geen country op dit album
Al met al een zeer ruime voldoende wat mij betreft.

avatar van CWTAB
Droogjes bij de credits van Prisoner: contains an interpolation of Olivia Newton-John's Physical, moeilijk te missen

avatar van MIAB
Dit een leuke nieuwe cd van Miley. Ik moet zeggen dat ik verwacht dat het album ook nog op mij gaat groeien. Maar na 2 luisterbeurten ben ik al zeer positief! 3,5*

1. WTF Do I Know (2:51) 3,5
13. Edge of Midnight [Midnight Sky Remix] * (3:40) 3,5
14. Heart of Glass [Live from the iHeart Festival] * (3:33) 3,5
15. Zombie [Live from the NIVA Save Our Stages Festival] * (4:50) 4,0

avatar van Weirdo Wizzy
Laatste tijd op het werk hoor ik een leuk nummer vaak. Kom ik er nu achter dat het Midnight Sky van Miley Cyrus is Misschien ga ik dit album nog checken ook.

avatar van chevy93
Een plaat met twee gezichten: zoals al haar voorgaande albums staan er een paar bangerz op, maar tegelijkertijd ook genoeg grijze muizen. Met name het eerste deel van de plaat (t/m Midnight Sky) zit aan de sterke kant.

En voor de verandering zijn bonustracks wél de moeite waard. Twee geweldige live-versies en een remix van het toch al niet misselijke Midnight Sky met niemand minder van Stevie Nicks, de samenwerking waarvan je niet wist dat je deze nodig had.

avatar van MIAB

Edge of Midnight [Midnight Sky Remix] * (3:40) --- 4,5
Heart of Glass [Live from the iHeart Festival] * (3:33) --- 3,5
Zombie [Live from the NIVA Save Our Stages Festival] * (4:50) --- 4,5

avatar van dominicano fonso
Ze heeft eindelijk de goede sound te pakken. Ik vind dit haar beste album.

avatar van Minneapolis
Haar momenteel flinke hit Flowers is relatief (naar pop radio maatstaven) best aardig want enigszins melodieus, maarrrr.. ben ik erg ouderwets als ik vraag waar de begeleiding is? De instrumentatie is zo nikserig (plastic, eendimensionaal) en op dat vlak zo saai. Werkelijk geen detail dat de aandacht verdient.
Hoe kan de markt hier nu naar toe zijn geëvolueerd?