Durbin - The Beast Awakens (2021)

1 stem

Rock / Metal
Label: Frontiers

1. The Prince of Metal (4:16)
  2. Kings Before You (4:08)

met Chris Jericho en Phil Demmel

3. Into the Flames (3:54)
  4. The Sacred Mountain (5:15)
  5. The Beast Awakens (5:00)
  6. Evil Eye (4:32)
  7. Necromancer (3:16)
  8. Riders on the Wind (5:03)
  9. Calling Out for Midnight (4:40)
  10. Battle Cry (4:53)
  11. By the Horns (3:39)
  12. Rise to Valhalla (6:18)
avatar van ProgMetal
Erg benieuwd wat hier de reacties zullen zijn. Staat al best veel op YouTube en dat klinkt allemaal prima maar ook heel herkenbaar=uitwisselbaar=best veel voor een heel album (?????)
Laat me graag overhalen want luisterde wel lekker weg maar knal er nog niet meteen een bestelling uit.

Oordeel wat ik wel durf te vellen is erg goede zanger en waarschijnlijk zo’n (solo) project waar de opvolger de houdbaarheid gaat bepalen.

Hoor vooral veel Rob Halford geïnspireerde zanglijnen. Muziek/band solide maar is solo CD van een zanger, geen band.

avatar van pos
pos
Ik luister niet al te vaak meer naar dit soort pure melodieuze metal maar ik kan dit wel goed hebben. Prima zanger en ook wel een aantal hele aardige nummers. Moest zelf soms een beetje aan Rob Rock denken qua zang en muziek.

avatar van jailhouserocker1
Voor mij een heel fijn rock/metalalbum. Fantastische zanger dit. Heeft goede muzikanten om zich heen verzameld waarbij hij kan laten horen wat hij kan als zanger. Hij heeft zich voor mij gewonnen. Een van de betere albums tot nu toe dit jaar.