Bryan Ferry - Royal Albert Hall 2020 (2021)

Uitgebracht in eigen beheer

1. The Thrill of It All (3:52)
  2. You Can Dance (3:10)
  3. Pyjamarama (2:50)
  4. Out of the Blue (4:02)
  5. The Bogus Man (3:59)
  6. Casanova (3:01)
  7. Limbo (3:56)
  8. Just Like You (3:28)
  9. Same Old Scene (3:30)
  10. Hiroshima Mon Amour (2:35)
  11. Your Painted Smile (4:32)
  12. Don't Think Twice It's Alright (4:16)
  13. Make You Feel My Love (3:46)
  14. Dance Away (3:47)
  15. Avalon (4:03)
  16. Street Life (2:38)
  17. Virginia Plain (3:04)
  18. Editions of You (4:14)
avatar van devel-hunt
Nadat Bryan Ferry begin van dit jaar zijn eerste Solo concert uit 1974 in the royal Albert hall uitbracht, brengt hij nu zijn laatste concert uit in die zelfde royal Albert hall, eind maart 2020 om precies te zijn, toen heel de wereld al in een lockdown verkeerde maar Boris Johnston COVID nog bagataliseren, toen we hier al bevend achter de gordijnen niet meer naar buiten durfde, stond Bryan voor een uitpuilende volle zaal op te treden. Wat een luxe was dat toen, de Engelse gingen gewoon door totdat Boris zelf op de IC belande en ook dat laatste feestje werd afgeblazen.

avatar van Hans Brouwer
devel-hunt schreef:
We laten ons in 2021 allemaal vaccineren opdat we over pak 'm beet een half jaar weer concerten kunnen bezoeken. Er valt een hoop in te halen. "Royal Albert Hall 2020" plaats ik in ieder geval op mijn verlanglijst.

avatar van Von Helsing
Dit concert is van 13 maart 2020, wij gingen op 16 maart 2020 in een hele intelligente lockdown. Op 13 maart waren er tien doden te betreuren in Engeland.

avatar van Sir Spamalot
"All proceeds from this release will be shared between Bryan Ferry’s band and crew members in an effort to support them until they can perform live again."

Bryan Ferry / Royal Albert Hall 2020 | superdeluxeedition

avatar van henrie9
Verleden jaar trakteerde hij ons met de release van zijn live-optreden 1974 in diezelfde tempel. Nu horen we hoe stevig Bryan ook 46 jaar later nog steeds klinkt. Met een songbook, met Roxy Music en solo, dat intussen nog indrukwekkender is geworden. Klassebak!