DMX - The Definition of X (2007)

Alternatieve titel: Pick of the Litter

Label: Def Jam

1. Prayer III (2:04)
  2. Ruff Ryders' Anthem (3:32)

met Sheek Louch

3. Get at Me Dog (3:05)
  4. Stop Being Greedy (3:36)
  5. How's It Going Down (4:04)
  6. What These Bitches Want (4:13)

met Sisqo

7. Blackout (4:55)

met Jay-Z en The LOX

8. What's My Name? (3:52)
  9. Where the Hood At (4:46)
  10. Party Up (Up in Here) (4:32)
  11. X Gon' Give It to Ya (3:37)
  12. It's All Good (4:18)
  13. Who We Be (4:48)
  14. The Rain (3:27)
  15. Here We Go Again (3:53)
  16. No Love 4 Me (4:00)

met Swizz Beatz en Drag On

17. We Right Here (4:28)
  18. One More Road to Cross (4:20)
  19. Slippin' (5:06)
  20. Prayer I (2:32)
Zeer goed compilatie van DMX 's beste nummers. Alleen de Damien liedjes ontbreken.
4/5

Heel goede liedjes!

Social_Mask
Op 3 nrs na, ken ik alle nrs. Het mist zijn beste nummer...
Let Me Fly.
Zonder dat nummer is dit niet compleet. Maar de nrs die hier staan vind ik stuk voor stuk van (redelijk)goed tot zeer zeer goed.

E.Norton
Toch wel uniek zo'n verzameling van DMX
Geen slechte MC , behoorlijk origineel, heeft zijn sound gevonden.

Heerlijke collectie! Right or wrong mocht er nog op van me

E.Norton
Enigste MC die in de mainstream die het real houd

Lesley079
Goede collectie met alleen maar goede nummers

E.Norton
Weet iemand nog of X nog met een album terugkomt? of is hij echt volledig gestopt, hij haat de muziek industrie en al.. Word elke dag wel gearresteerd, wegens domme dingen, terwijl hij miljoenen platen heeft verkocht enzovoort maar ja de industrie zal vast wel te hard zijn voor Mister X..

Maar weet iemand nog of hij terug komt?

avatar van MJ_DA_MAN
Goed bezig weer door te lui zijn om maar de artiestenpagina te gaan zodat de mod's ook eens wat rust hebben . Ik zeg daarom expres niets over de twee nieuwe albums van ''Mister X'' die binnenkort uitkomen (oeps).

E.Norton
Ik heb gewoon weinig tijd de laatste tijd oke..maar ik heb zijn myspace gezien en het album gaat heten

Walk with me Now, Fly with me Later,

eindelijk weer een album van iemand die allang meedraaid..

RedLightCityBoy
Is dit echt zooo goed?...ben toch wel benieuwd naar dit album met zo'n ongeloofelijk hoog gemiddelde.

avatar van MJ_DA_MAN
Dit is zijn Greatest Hits, houd daar rekening mee.

Ik heb nog nooit echt DMX geluisterd, maar is dit een goed (verzamel) album om mee te beginnen?

avatar van VforVictor
hiphopfan schreef:

Ja dit is een goed album om mee te beginnen.

avatar van ThingMan
Ik vond die andere iets beter om mee te beginnen. Maar dat is een persoonlijke mening. Daar staat namelijk het nummer Grand Finale op. Een van mijn favoriete DMX nummers.

HoodLum Havoc
Er is een mixtape van dmx Walk with me now (The Prequel)

HoodLum Havoc
Hij gaat ineens 2 albums uitbrengen genaamd Walk With Me Now en You 'll Fly With Me Later

avatar van MJ_DA_MAN
Ineens? Dat is serieus al minimaal twee jaar bekend.

avatar van Snoeperd
Zijn er meer mensen te vinden die X Gon Give To Ya een van de hardste hiphoptracks ooit vinden. Wat een beat zeg. Moet maar eens meer van DMX checken. (Leerde het nummer trouwens kennen door de serie Rick and Morty

Klik

nedbed
Erg harde track inderdaad. Was vroeger mijn lievelingsnummer. Ik ken 'm trouwens van deze geweldige game.

avatar van SirPsychoSexy
Snoeperd schreef:
Heerlijk lomp nummer inderdaad. Ik ken eigenlijk niets dat erbij in de buurt komt. Suggesties?