Peter Frampton Band - Frampton Forgets the Words (2021)

Label: Universal

1. If You Want Me to Stay (5:34)
  2. Reckoner (6:15)
  3. Dreamland (4:04)
  4. One More Heartache (4:25)
  5. Avalon (5:08)
  6. Isn't It a Pity (4:50)
  7. I Don't Know Why (2:50)
  8. Are You Gonna Go My Way (3:24)
  9. Loving the Alien (7:04)
  10. Maybe (4:23)
avatar van Broem
Binnen komen vliegen en toch maar eens ‘n draaibeurt gegeven. Heb Frampton niet meer gevolgd sinds...tja, lange tijd dus. Ik herken(de) de nodige songtitels en ga ervan uit dat hij een aantal van zijn favoriete liedjes heeft gecoverd. Nou, dat klopt. Volledig instrumentaal (Frampton forgets the words ) en met smaak uitgevoerd. Kreeg zo nu en dan het Snowy White gevoel maar ook daar is niks mis mee. Prima gedaan en daardoor een fijn luisteralbum met een mooie set liedjes. Frampton is weer alive.

Mooi instrumentaal album van Peter. In de trent van pakweg Larry Carlton. De nummers zijn afwisselend en vervelen nooit

avatar van Gommans
Ik word toch wel nieuwsgierig...

avatar van Zwaagje
Gommans schreef:
Ik word toch wel nieuwsgierig...

Ik ook! Eerst even Spotifyen

Perfectie. Alleen Reckoner al.