Van Morrison - The Best Of, Volume 3 (2007)

Label: Manhattan

1. Cry for Home (4:10)

met Tom Jones

2. Too Long in Exile (5:08)
  3. Gloria (5:19)

met John Lee Hooker

4. Help Me (6:25)

met Junior Wells

5. Lonely Avenue / 4 O'clock in the Morning [Live] (7:54)

met Jimmy Witherspoon

6. Days Like This (3:14)
  7. Ancient Highway (8:52)
  8. Raincheck (5:53)
  9. Moondance (4:56)

met Georgie Fame

10. Centerpiece [Live] (3:16)

met Georgie Fame en Annie Ross

11. That's Life [Live] (4:30)
  12. Benediction [Remix] (3:01)

met Georgie Fame en Ben Sidran

13. The Healing Game [Remix] (5:17)
  14. I Don't Want to Go on Without You (3:27)

met James Hunter

15. Shenandoah (3:53)

met The Chieftains

16. Precious Time (3:08)
  17. Back on Top [Remix] (4:20)
  18. When the Leaves Come Falling Down (5:38)
  19. Lost John [Live] (2:57)

met Lonnie Donegan

20. Tupelo Honey (3:37)

met Bobby Bland

21. Meet Me in the Indian Summer [Orchestral Version Remix] (3:31)
  22. Georgia on My Mind (5:37)
  23. Hey Mr. DJ (3:49)
  24. Steal My Heart Away (4:11)
  25. Crazy Love (3:43)

met Ray Charles

26. Once in a Blue Moon (3:30)
  27. Little Village (4:30)
  28. Blue and Green (5:41)
  29. Sitting on Top of the World (3:20)

met Carl Perkins

30. Early in the Morning (4:50)

met B.B. King

31. Stranded (5:37)
avatar van Yak
Yak
Berichten verwijderd.

Nogmaar een keer, sommige users zijn een beetje hardleers, blijkbaar.

avatar van rudiger
daarom zitten we op mm , om ook wat te leren , mvg rudiger

avatar van musicboy
'The Last Laugh' is dus WEL een mooi nummer.
Maar wie laatst lacht ...
Dat is dus altijd Yak en vrienden.

EVANSHEWSON
Heeft iemand deze best of volume 3 van Van The Man ? En voegt dit nog iets toe aan wie de meeste van zijn reguliere platen al in huis heeft ??? Tell me!

avatar van Thuurke
Best of Volume 1 en 2 zijn een stuk beter en deze voegt naar mijn mening niets toe. De afgelopen jaren heeft Van de Man weinig bekende nummers gemaakt en ik heb het niet zo op duetten van eerder verschenen nummers. Deze laat ik dus nu mooi liggen, tenzij ik hem voor weinig in de uitverkoopbak tegenkom.

EVANSHEWSON
Thuurke schreef:

Voor ik op vakantie vertrok was het verleidelijk om hem toch mee te nemen, ik stond bij Fnac, Wijnegem, en hij kostte om en nabij de 22 n€uros, heb hem wijselijk laten liggen, ik wacht ook tot ik hem eens voor pakweg de helft van die prijs kan meenemen...

avatar van Thuurke
Ik heb hem toch maar gekocht, bij MM Rotterdam voor 6.99, hij valt niet tegen, maar haalt het niet bij Volume 1 en 2. Hij is alleen leuk als je van jazz en blues houdt.

avatar van LucM
Ik had reeds de volumes 1 en 2 en kocht ook volume 3. Deze verzamelaar is gefocust op zijn latere werk met opvallend veel gastmuzikanten en enkele livetracks. Het lijkt een allegaartje al vind ik de meeste tracks wel sterk. En het mooiste nummer heeft Van Morrison voor het einde bewaard : "Stranded" een absolute parel van een song.

avatar van Lamontagne
Stranded is inderdaad het mooiste nummer!!!