Wendy & Lisa - Wendy & Lisa (1987)

Label: Virgin

1. Honeymoon Express (3:46)
  2. Sideshow (4:41)
  3. Waterfall (5:03)
  4. Stay (4:27)
  5. White (5:37)
  6. Blues Away (4:58)
  7. Song About (4:28)
  8. Chance to Grow (3:31)
  9. The Life (4:07)
  10. Everything But You (5:03)
  11. Light (4:54)
avatar van pureshores
@Edje1969 maar de albumversie van Waterfall is alleen wat langer toch dan de single versie of mis ik iets

avatar van edje1969
Neen, je mist niets. Ik vind de edit-versie van Waterfall meteen met de deur in huis vallen. Bam, gelijk stevige inzet met gitaar, drums en wat dan ook. Bij de albumversie vind ik dit iets verloren gaan met de enkeldrum-intro. Ook blijft de edit/singleversie in mijn beleving krachtiger door het nummer tijdig te eindigen. Blijf het een sterk ondergewaardeerd nummer vinden. Buiten NL, Belgie en Italie deed het nummer nergens wat.

Ik doe er een halfje bij. Kant a is toch een heel sterke kant!

Dit is wel het beste wat de dames hebben gemaakt wat mij betreft

Vandaag weer aan 't draaien, en als ik dan bedenk wat hoeveel talent deze 2 dames hadden, en ik dan de songs met 3rd eyed girl beluister.. verlang ik alleen maar meer naar een reunie met the Revolution... (wishful thinking)

lennon schreef:

Ik draai momenteel ook weer Wendy & Lisa omdat ik The Revolution ga zien volgend weekend, maar helaas dus nooit meer met Prince.