Altarage - Succumb (2021)

Spanje
Label: Season of Mist

1. Negative Arrival (2:03)
  2. Magno Evento (3:45)
  3. Maneuvre (3:20)
  4. Foregone (7:40)
  5. Drainage Mechanism (4:22)
  6. Watcher Witness (4:37)
  7. Fair Warning (1:43)
  8. Lavath (4:08)
  9. Forja (4:01)
  10. Inwards (2:18)
  11. Vour Concession (4:07)
  12. Devorador de Mundos (21:12)
avatar van ZAP!
Eerste track hier alvast te horen.
Ik vind 'm lekker!

Lekkere muur death, zit wel een beetje in de hoek van Portal. Ik hou er van. De laatste track begint doomy, maar eindigt met 10 minuten gitaarnoise waar My Bloody Valentine vast (zie het traditionele eind van You Made Me Realise) trots op is...dat zal vast niet elke death fan smaken. Heeft meer van doen met wall noise....

avatar van Edwynn
Wat een heerlijke bak technische herrie. Black en death worden hier orenschijnlijk in een aantal chaotische composities gestort die in al hun compactheid een keur aan dingen om van te genieten blijken te herbergem.

avatar van Môrthul
Wow alles klopt aan deze plaat, hoe vaker ik hem hoor hoe beter ik hem vind. Perfecte afwisseling tussen hard beukwerk afgewisseld met rustige intermezzo's, en ondanks dat alles vrij technisch is groovet het alsnog heerlijk. Prachtige afsluiter ook