edIT - Come to Grips (2021)

Electronic / Hip-Hop

8. Bleedin' Out

met KAVYA

9. Tonight with You
avatar van Aurum
Ha hij leeft nog! Best een prima plaat eigenlijk deze. Weer een andere stijl dan z'n andere platen. De rap blijft achterwege en het gaat meer op de dubstep tour met wat triphop invloeden.

De nummers onderling zijn wel weer erg in dezelfde stijl (iets waar zijn debuut ook 'last' van had), maar toch voldoende afwisseling om het interessant te houden. Leuk dat er richting het eind nog wat breakbeats en een gastartieste bijgehaald worden.

Het debuut draai ik nog wel eens en dat zie ik met deze ook wel gebeuren.

avatar van orbit
Lekkere bonkige hipstepdubstop.. ofwel, niet teveel in een hokje stoppen, gewoon lekker plaatje.