Motörhead - Louder Than Noise… (2021)

Alternatieve titel: Live in Berlin

Label: Silver Lining

1. I Know How to Die (3:51)
  2. Damage Case (3:31)
  3. Stay Clean (3:37)
  4. Metropolis (4:44)
  5. Over the Top (2:45)
  6. Doctor Rock (3:46)
  7. String Theory (2:01)
  8. The Chase Is Better Than the Catch (5:36)
  9. Rock It (2:59)
  10. You Better Run (5:39)
  11. The One to Sing the Blues (8:16)
  12. Going to Brazil (2:16)
  13. Killed by Death (5:37)
  14. Ace of Spades (5:42)
  15. Overkill (8:43)

met Anthrax

avatar van AOVV
Spetterend concert van Motörhead in Berlijn, 5 december 2012, opgenomen tijdens de Kings of the Road-tour. Een goeie mix van regelrechte klassiekers, wat minder bekende songs en frivoliteiten. Lemmy had er schik in, zijn betrouwbare sidekicks Phil Campbell en Mikkey Dee evenzeer, en het publiek al helemaal. Op het laatste nummer, de onverwoestbare klassieker Overkill, mogen de mannen van Anthrax, die een tijdlang samen met Motörhead tourden, nog mee op het podium.

De rauwe, brute energie van in hun vroegere jaren wordt niet bereikt, maar dat is niet meer dan normaal, natuurlijk. Dit is gewoon een live-registratie van een enorm geroutineerde band mét ballen, en dat levert altijd wel wat op.

4 sterren