Seventh Crystal - Delirium (2021)

Zweden
Label: Frontiers

1. Say What You Need to Say (3:55)
  2. When We Were Young (2:54)
  3. Broken Mirror (3:58)
  4. Delirium (3:35)
  5. When I'm Gone (3:45)
  6. Should've Known Better (3:50)
  7. So Beautiful (3:32)
  8. Time to Let It Go (3:23)
  9. Déjà Vu (3:09)
  10. Bright and Clear (3:58)
  11. Hope It Will Be Alright (4:06)
avatar van namsaap
Seventh Crystal voegt niets toe aan het AOR-genre maar het gebodene op dit album klinkt wel als een klok! Sterk gemusiceerd en zanger Kristian Fyhr beschikt over het juiste soort stembanden voor deze muziek. Liefhebbers van Journey, Foreigner of hedendaagse bands als H.E.A.T. en Inglorious zullen deze plaat zeker waarderen.

avatar van jailhouserocker1
namsaap schreef:

Grotendeels mee eens, alleen vind ik Inglorious er niet tussen passen, dat zit veel meer richting classic rock zoals Whitesnake, Purple ed en niet richting AOR en heeft HEAT ook niet veel met OAR te maken.