Dirty Honey - Dirty Honey (2021)

Label: Dirt

1. California Dreamin' (4:18)
  2. The Wire (3:05)
  3. Tied Up (3:32)
  4. Take My Hand (3:05)
  5. Gypsy (4:12)
  6. No Warning (3:07)
  7. The Morning (3:27)
  8. Another Last Time (4:50)
avatar van hellboy123
Video voor California dreamin’ klinkt goed, dit smaakt naar meer

avatar van Mssr Renard
Wat clips op youtube gezien. Soort Black Crowes/Aerosmith achtige retro-rock.

Gek, ik dacht dat ik achterliep en dat deze band megabekend zou zijn. 3 stemmen pas.
Nou dan gaan we deze band gewoon bekend maken.

avatar van Mssr Renard
De band heeft een beetje die sound die veel bands hadden aan het begin van de jaren '90. Een beetje sleazerock, beetje bluesrock, beetje glammetal, van alles wat. Veel invloeden uit bijv. Whitesnake, Guns and Roses maar ook Aerosmith en Led Zeppelin.

Het klinkt allemaal prima, maar behalve dat ik de productie veel te lawaaiig vind, vind ik ook dat ik deze muziek nu echt intussen wel al honderden keren eerder heb gehoord.

avatar van viking1
Ben het met Mssr Renard grotendeels wel eens.
Niets vernieuwens of baanbrekends , maar wel een verdomd lekkere sleazy retro/ bluesrock plaatje. Veel raakvlakken met ac/dc , Aerosmith, led zeppelin, la Guns, black crowes.
lekkere gitaar riffs en prima zang.heb de lp in bestelling.
De afgelopen dagen met dit subtropisch weer een paar keer op YouTube gedraaid.......niets mis mee!
Ben benieuwd of deze band zich kan blijven ontwikkelen en handhaven en doorbreken bij het grote publiek. De muziek en de clips zijn leuk.

avatar van vielip
Ik kreeg vandaag een berichtje dat ze in juni in Hedon staan. Lekker man! Ik kan deze band prima waarderen. Inderdaad niks nieuws maar o zo lekker en goed gebracht. Alsof ze het hebben uitgevonden