Kevin Drew - Spirit If... (2007)

Alternatieve titel: Broken Social Scene Presents: Kevin Drew

Canada
Label: Arts & Crafts

1. Farewell to the Pressure Kids (3:19)
  2. Tbtf (0:46)
  3. F-ked Up Kid (6:12)
  4. Safety Bricks (6:22)
  5. Lucky Ones (4:24)
  6. Broke Me Up (6:44)
  7. Gang Bang Suicide (4:27)
  8. Frightening Lives (5:09)
  9. Underneath the Skin (3:51)
  10. Big Love (5:49)
  11. Backed Out on The... (4:16)
  12. Aging Faces / Losing Places (4:31)
  13. Bodhi Sappy Weekend (4:29)
  14. When It Begins (5:03)
avatar van nevyn
Ja, wat een geweldig jaar. Nieuwe CocoRosie, nieuwe Iron & Wine, nieuwe Modest Mouse, nieuwe Animal Collective, nieuwe Doveman komt er nog aan meen ik, nieuwe Devendra, nieuwe Panda Bear. Noem maar op. Veel van m'n favoriete artiesten in ieder geval. En hier nu, Broken Social Scene. Of Kevin Drew van Broken Social Scene. De andere solo-projectjes van de leden van BSS zijn allemaal heel anders dan het gezamenlijke project. Country en poppy-er. Dit is het eerste album dat echt mijn gevoel bij Broken Social Scene echt terugbrengt. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik ook grooot fan ben van de anderen.

"Broken Social Scene presents:" is hier dan ook erg op z'n plaats. Het is allemaal wat minder chaotisch en wat liever misschien. Minder drukte, minder lawaai. Fijne geluidjes wisselen met toffe gitaartjes. Alien-bubble-geluidjes, piepjes, noem maar op, het is er. Jammer dat ik niet goed kan uitdrukken wat ik hier nou zo geweldig aan vind, zou het graag willen. Ik word er in ieder geval erg vrolijk van .

4*, met kans op meer, uiteraard

En laat die Europese tour maar komen jongens! Of join Feist aankomende vrijdag bij haar concert!