Badfinger - No Matter What (2021)

Alternatieve titel: Revisiting the Hits

3. I Don't Mind (3:04)

met The Buckinghams

4. Day After Day (3:14)

met Ian Anderson

5. Love Is Gonna Come at Last (3:38)

met Rick Springfield

6. Baby Blue (3:37)

met Matthew Sweet

7. Midnight Caller (2:51)

met Edward M

8. Suitcase (2:52)

met Sonny Landreth

9. Sweet Tuesday Morning (2:34)

met Albert Lee

10. Without You (4:41)

met Todd Rundgren

avatar van nlkink
Mooi initiatief en bedankt voor het plaatsen J.J. Wever maar hoort dit als tribute niet bij various artists of i.d. te staan i.p.v. bij Badfinger?

avatar van J.J. Wever
Dit album staat op verschillende sites als Joey Molland's Badfinger. Joey Molland maakt/maakte deel uit van de line-up van Badfinger, dus zeg het maar....

NO MATTER WHAT – REVISITING THE HITS | Badfinger - badfinger.bandcamp.com

Badfinger: No Matter What - Revisiting The Hits – Tower Records - towerrecords.com

avatar van nlkink
In dat geval in orde. Ik had niet door dat de Badfinger formatie van Joey Molland meewerkte. Persoonlijk heb ik wel een mening over deze formatie maar dat is voor MM niet relevant.