Chet Faker - Hotel Surrender (2021)

Australiƫ
Electronic / Pop
Label: Detail

1. Oh Me Oh My (5:51)
  2. Low (4:34)
  3. Get High (3:42)
  4. Whatever Tomorrow (4:23)
  5. It's Not You (4:26)
  6. Peace of Mind (3:24)
  7. Feel Good (3:04)
  8. I Must Be Stupid (5:09)
  9. So Long So Lonely (3:48)
  10. In Too Far (5:09)
avatar van Zwammer
Dit is toch allemaal stukken minder dan zijn Built on Glass debuutalbum, alweer uit 2014. Een paar aardige nummers, zoals Low en Get High, maar zeker naar het einde toe ook wat nietszeggende vullers. Jammer, ik had hier meer van verwacht. Voorlopig 3*

avatar van FlyLo
Nergens echt slecht maar nogal gezapig allemaal.

avatar van sj0n88
Zwammer schreef:

Precies dit en ik kom daarmee ook op dezelfde waardering uit. Built on Glass bevat een bepaalde magie die hij naderhand nooit meer heeft weten te creëren. Op dit nieuwe album een paar aardige tracks, maar ook vlakke, saaie en bijna zeurderige nummers. Wat moet je nou met In Too Far?

avatar van sj0n88
Inmiddels verlaagd naar 2,5*. Als er meerdere nummers je op de zenuwen werken en er verder weinig echte hoogtepunten te ontdekken zijn, dan kom je toch al snel op een onvoldoende uit.