Jeff Rosenstock - SKA DREAM (2021)

Ska
Label: Polyvinyl

1. NO TIME TO SKANK (1:27)
  2. Airwalks (Alt) (1:41)
  3. SKrAm! (2:38)
  4. S K a D R E a M (3:11)
  5. Horn Line (3:17)
  6. p i c k i t u p (4:44)
  7. Leave It in the Ska (2:33)
  8. The Rudie of Breathing (3:05)
  9. Old SKrAp (3:10)
  10. ***SKA (2:30)
  11. Monday at Back to the Beach (1:13)
  12. Checkerboard Ashtray (3:52)
  13. Ohio Porkpie (6:01)
avatar van lowieke
Een jaar na het uitbrengen van, mijn instant nummer 1 album, N O D R E A M komt mijn allerstoutste droom, waarvan ik niet wist dat ik die had, uit. Een terugkeer naar Bomb the Music industry!

Notabene in een opnieuw ingespeelde versie van datzelfde album.

De tranen liepen me bijna over de wangen bij een aantal nummers die ik al briljant vond maar nu klinken alsof ze rechtstreek van ‘get warmer’ komen.

avatar van henrie9
Was ska niet al een tijdje dood? Nee hoor, Jeff bewijst hier het tegendeel. Men volledige skabewerking van zijn succesvolle No Dream-cd van 2020. Slechts één conclusie : ska blijft very cool! Origineel lockdownproject.

avatar van Rain King
heb altijd 'n beetje moeite met ska, maar als jeff het doet valt 't reuze mee

avatar van lowieke
lowieke schreef:

Nu ik de credits van dit album heb ik gezien snap ik dat het klinkt als Bomb the music industry. Alles en iedereen was welkom.

Hoogtepunt is de solo van Angelo Moore op het eind van Pick it up... man wat gebeurt daar allemaal.