Coultrain - Phantasmagoria (2021)

1 stem

9. A Trip to War (3:34)
  10. A Letter (2:30)
  11. Famous (3:32)
avatar van Reijersen
Coultrain is zo’n artiest die redelijk op de achtergrond al een tijdje erg fijne muziek maakt. Met fijne albums uit 2008 en 2013 is het evident dat ik dit album uit 2021 ook aan een luisterbeurt onderleg. Het begint allemaal lekker jazzy en nummer 1 vloeit automatisch door in nummer 2. Iets wat vastgehouden wordt gedurende dit hele album. Dat geeft enerzijds het album een algehele sfeer mee, maar anderzijds zorgt het er in dit geval ook voor dat het mijn inziens teveel van hetzelfde is waardoor het ook wat saai wordt. Coultrain kan beter, dat is het idee dat beklijft na het beluisteren van dit album.