Snoop Dogg - From tha Streets 2 tha Suites (2021)

Label: Doggystyle

1. CEO (2:56)
  2. Roaches in My Ashtray (3:32)

met Prohoezak

3. Gang Signs (4:54)

met Mozzy

4. Talk Dat Shit to Me (3:29)

met Kokane

5. Sittin' on Blades (3:31)
  6. Say It Witcha Booty (2:42)

met Prohoezak

7. Get Yo Bread Up (4:12)

met Larry June

8. Fetty in the Bag (3:15)

met Big Tray Deee en Goldie Loc

9. Look Around (3:38)

met J. Black

10. Left My Weed (4:08)

met Devin the Dude en J. Black

avatar van Demon.
Dit wordt 'm

avatar van ThingMan
De eerste 2 nummers geluisterd toen ze uitkwamen. Ben nog niet echt onder de indruk. Maar ik hoop op een mooie old school west coast plaat.

avatar van MAS
MAS
Een nieuwe, mooie old school west coast plaat van Snoop is toch niet meer realistisch?

avatar van TheLegacy
Het maakt me eigenlijk geen reet uit de plaat in z'n geheel (wederom) weinig bijzonders is. Er staan altijd wel een paar dikke klappers op die ik graag draai, zo ook hier: Roaches In My Ashtray, Talk Dat Shit To Me en Fetty In The Bag. Als ik dan toch iets mag wensen; een nieuwe Eastsidaz plaat met DJ Battlecat/Rick Rock op de productie.