Joe Bonamassa - Now Serving: Royal Tea (2021)

Alternatieve titel: Live from the Ryman

Blues
Label: J&R Adventures

1. When One Door Opens (8:21)
  2. Royal Tea (4:38)
  3. High Class Girl (5:41)
  4. Lookout Man! (6:49)

met Jimmy Hall

5. Why Does It Take So Long to Say Goodbye (9:34)
  6. A Conversation with Alice (7:35)
  7. I Didn't Think She Would Do It (4:34)
  8. Beyond the Silence (7:14)
  9. Lonely Boy (6:33)

met Jimmy Hall

10. Cradle Rock (5:16)
  11. Walk in My Shadow (4:29)
  12. A New Day Yesterday / Starship Trooper - Wurm (8:56)
avatar van viking1
Ja hoor daar komt het volgende "live" album van Joe bonamassa alweer bijna aan!
De 2 vrij gegeven nummers van dit live album nummers: high glass girl En walk in my shadow op you tube,
Klinken alvast veelbelovend en geweldig!
Ga ik zeker op vinyl aanschaffen.
Mooie setlist altijd goed om te zien dat ook cradle rock weer op de setlist staat heerlijk. Ik als rory gallagher fan kan dat zeker waarderen.

avatar van viking1
Hij is net binnen gekomen in huize viking 1. En maak zijn eerste draaironde op de platenspeler! Eerste indruk wederom 'n lekker plaatje. Cijfer en oordeel volgt spoedig hahaha. Maar weer 'n uitstekende live plaat. Op vinyl. Joe gaat maar door. Voor mij geen overkill, maar heerlijk genieten van Joe bonamassa!

De zoveelste uitstekende live lp van Joe, het kan niet op. En eerlijk, hoe goed ik zijn studio output ook vind, live is beter, mooier, spannender....mooie setlijst ook kortom we kunnen tevreden zijn. Oud en nieuw werk waarbij opvalt hoe het nieuwere prima past, live, binnen het oeuvre van. Pluspunt dus. Daar ga ik nog uurtjes van genieten ja. Natuurlijk gekozen voor de 2lp versie, zeker weten....

Top album, mooie opname op vinyl, deze muziekant heeft zoveel techniek maar hij kan het ook nog eens met heel veel gevoel spelen, een prima begeleidingsband is dan ook van belang. Genieten maar.