Songfestival: Nederlands Trots in een Nieuw Jasje (2021)

Label: Cloud 9

1. Paul Sinha & Fleur - De Eerste Keer (2:44)
  2. Samantha Steenwijk - Vrede (3:01)
  3. Lisa Lois - Hemel en Aarde (2:52)
  4. Pommelien Thijs - Door de Wind (2:37)
  5. BENR - Je Vecht Nooit Alleen (2:37)
  6. Deborah Parlor - In Love with You (3:28)
  7. Danique - Arcade (3:09)
  8. René Karst - Ik Zie een Ster (2:43)
  9. Unity - Ding - a - Dong (2:33)
En dan win je een cd. Tja, vrij slechte covers moet ik zeggen. Maar alleen Lisa Lois al weet het toch nog tot 2* op te trekken. Haar versie van Hemel en Aarde is gewoon heel mooi.

Nederlands trots? Beetje slecht gekozen titel

En verder? Een prijs winnen is altijd leuk

avatar van nlkink
Mooie hoes...

avatar van verm1973
0,5
Een 25 minuten en 44 seconden tenenkrommend, vervelend album. En dan die bedenkelijke titel: Nederlands trots... Eerlijk is eerlijk, dit is wel de crème de la crème van c-garnituur aan Nederlandse artiesten (op Lisa Lois na, want die heeft een fantastische stem!).

Overigens is er gemakshalve een inzending van België is toegevoegd. Die bij mijn weten laatste werd in dat jaar. Iets om trots op te zijn blijkbaar.

Kortom; niet luisteren. Zonde van je tijd. Werkelijk elke tijdsbesteding is beter dan dit. Oké, oké, alleen het nummer van Lisa Lois luisteren dan, maar meer ook niet!