CZARFACE & MF DOOM - Super What? (2021)

Label: Silver Age

1. The King and Eye (2:26)

met D.M.C.

2. Czarwyn's Theory of People Getting Loose (3:16)

met Kendra Morris

3. Mando Calrissian (2:17)
  4. Doom unto Others (2:44)
  5. Jason & the Czargonauts (3:50)

met Del tha Funkee Homosapien

6. Break in the Action (2:29)
  7. A Name to the Face (1:45)
  8. This Is Canon Now (2:11)
  9. So Strange (2:34)

met Godforbid

10. Young World (3:12)

avatar van thomzi50
Toffe verrassing, dit extra DOOM-materiaal, en net als zijn eerste samenwerking met Czarface heel goed te pruimen, al vind ik die eersteling wel in elk opzicht beter. Het klinkt allemaal keurig, maar ook wat versnipperd, en wordt zelden écht goed. DOOM verkeerde bij het opnemen hiervan ook duidelijk niet in de beste vorm van zin leven. (Net als Del tijdens zijn gastverse trouwens, maar dat terzijde.)

avatar van Kos
Kos
thomzi50 schreef:

DMC klinkt ook behoorlijk raar.

avatar van overmars89
Mjeh.

avatar van lowieke
Heerlijke plaat! Ik heb lang moeten wachten tot ie binnenkwam maar was het waard. Begin tot eind top.

Goede keuzes in samples die 1 geheel vormen.

Young World is een parel in het Czar oeuvre. Lijkt een ode aan Ye, had zo op College Dropout kunnen staan.