Colouring - Wake (2021)

6. Dawn (3:42)
  7. What You Want (4:07)
  8. Blue (4:01)
  9. Flux (3:13)
  10. When You Shook the World (5:11)
avatar van blur8
Coulering tijdje geleden opgedoken uit een playlist met electro. De prettige beats, gedragen door zanger Jack Kenworthy zijn nu samen op een heel album. De nadrukkelijker aanwezige gitaar maakt het nog aangenamer en gelukkig ook gevarieerder. Voordeel van ontbreken van singel-hits is dat elke song gelijkwaardig is.
Er zit gevoel & soul in, zodat je zou hopen dat er een breder publiek voor te vinden moet zijn. Maar het voelt ook prettig een prive ontdekking te hebben.

avatar van Chameleon Day
blur8 schreef:
Maar het voelt ook prettig een prive ontdekking te hebben.

Ho ho, dat gaat niet zomaar! Ik ga luisteren en als het me bevalt, claim ik ook mijn deel. Ik stel voor dan voor: ieder om en om het weekend, en om de week de ma, wo en vrij?

avatar van Premonition
Aangenaam pop album, hoewel ik halverwege het album de scherpe randjes wat ga missen, het is me net wat te lief/braaf. De basis van Fading lijkt wel erg op With or Without You of verbeeld ik me dat nou?

avatar van blur8
Nagekomen song die niet zou misstaan op dit album.
Lean On (feat. Mysie)