Benny the Butcher & 38 Spesh - Trust the Sopranos (2021)

Label: Trust

4. Spineless (2:21)

met Ransom

5. Tokyo Drift (4:04)

met Ampichino

6. Long Story Short (2:47)

met Heem

9. Blue Money (3:26)
  10. Silent Death (2:32)

met Chase Fetti en Rick Hyde

avatar van overmars89
De saturatie van Griselda heeft nu wel zijn hoogtepunt bereikt. Het gaat mij steeds minder doen wanneer zij iets uitbrengen. Al moet ik zeggen dat deze plaat wel iets unieks heeft. Krijg er een beetje Max B gevoelens van. Vooral de producties zijn "lavish".

avatar van MAS
MAS
overmars89 schreef:

Helemaal mee eens. De producties zorgen voor een fijne vibe op dit album. Ik ken niet eens de helft van de Griselda catalogus, maar ook ik wordt steeds minder enthousiast van nieuwe Griselda projecten.

avatar van Silky & Smooth
Komt het jullie even goed uit dat dit project vrijwel niks met Griselda te maken heeft.

avatar van Kos
Kos
Wat ook vrij goed te horen is.

avatar van Silky & Smooth
Kos schreef:
Wat ook vrij goed te horen is.

Eens. Vervelende beats en dertien-in-een-dozijn-rap(per)s.