Joy Orbison - Still Slipping Vol. 1 (2021)

Electronic / Dance
Label: XL

1. W/ Dad & Frankie (2:34)
  2. Sparko (2:15)

5. Bernard? (3:43)
  6. Runnersz (2:20)
  7. ‘Rraine (3:50)

met Edna

8. Glorious Amateurs (3:19)
  9. S Gets Jaded (1:20)

met Goya Gumbani

14. Born Slipping (4:32)

met Tyson

avatar van panjoe
Zo hé, eerste indruk van deze plaat: klinkt erg goed!

avatar van overmars89
panjoe schreef:
Zo hé, eerste indruk van deze plaat: klinkt erg goed!

Yes dat geldt ook voor mij. Lage waardering eigenlijk.

avatar van overmars89
Buah, love it! Toch een stukje minder zoet dan Fred Again.., maar dit album raakt minstens net zoveel een emotionele snaar bij mij. Ook dit album zie ik als een voortvloeisel van de pandemie en de pijn/eenzaamheid dat zo'n pandemie kan brengen. Moeilijk in woorden uit te leggen, maar een prachtig album.

avatar van Mausie
Better is zo'n heerlijke avondtrack, glijdt de oortjes binnen

overmars89 schreef:
de wat? Ahhh je bedoeld de maatregelen.... ja klopt.

avatar van Mausie
OOOOO schreef:
de wat? Ahhh je bedoeld de maatregelen.... ja klopt.

Nog steeds verdwaald in de online fabeltjesfuik?

Mausie schreef:

Nog steeds verdwaald in de online fabeltjesfuik?
Hahaha, juist niet. Kijk maar even rond in je echte leven. Merk je wat?

avatar van panjoe
Trieste reactie OOOOO. Iemand schrijft een bericht over dit album, doet daarbij een aanname over de invloed van context, en jij grijpt dat aan om je (voor de muziek) irrelevante mening te verklaren. Nergens voor nodig.

On topic; Better is een blijvertje gebleken in mijn rotatie de afgelopen maand, één van mijn favo tracks van het jaar!

panjoe schreef:

Precies een aanname. Ik doe ook een aanname over de context. Alleen een logischere en zeer belangrijke in deze tijden. Muziek is een medium met een helende kracht, dat moeten we niet onderschatten. Iedereen haalt wat anders uit muziek. Hoort andere dingen en heeft andere gevoelens. Ik moet de plaat nog een paar keer horen. De eerste indruk is goed, moet het nog een beetje laten inwerken.