Joy Orbison - Still Slipping Vol. 1 (2021)

Electronic / Dance
Label: XL

1. W/ Dad & Frankie (2:34)
  2. Sparko (2:15)

5. Bernard? (3:43)
  6. Runnersz (2:20)
  7. ‘Rraine (3:50)

met Edna

8. Glorious Amateurs (3:19)
  9. S Gets Jaded (1:20)

met Goya Gumbani

14. Born Slipping (4:32)

met TYSON

panjoe (moderator)
Zo hé, eerste indruk van deze plaat: klinkt erg goed!

avatar van overmars89
panjoe schreef:
Zo hé, eerste indruk van deze plaat: klinkt erg goed!

Yes dat geldt ook voor mij. Lage waardering eigenlijk.

avatar van overmars89
Buah, love it! Toch een stukje minder zoet dan Fred Again.., maar dit album raakt minstens net zoveel een emotionele snaar bij mij. Ook dit album zie ik als een voortvloeisel van de pandemie en de pijn/eenzaamheid dat zo'n pandemie kan brengen. Moeilijk in woorden uit te leggen, maar een prachtig album.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Better is zo'n heerlijke avondtrack, glijdt de oortjes binnen

panjoe (moderator)
Better is een blijvertje gebleken in mijn rotatie de afgelopen maand, één van mijn favo tracks van het jaar!

avatar van tristan da cunha
Wat een laag gemiddelde voor zo’n mooie plaat. Het heeft alles in zich waar ik ook in de jaren negentig en de jaren tien naar luisterde, maar toch heel eigentijds is.

panjoe (moderator)
Geen idee waarom ik hier destijds een 3,5* voor heb gegeven, dit is minstens een 4,0* waard. Ontzettend fijn plaatje. Waar blijft deel 2?