Bart Peeters - De Kat Zat op de Krant (2021)

1 stem

Belgiƫ
Pop / Folk
Label: Simpletone

1. Trouwens en Daarbij (3:09)
  2. Genstertje (3:41)
  3. Zilvermeer (3:30)
  4. Dat Komt door Jou (4:04)
  5. Winterdip (3:08)
  6. Wat Mag Er Nog Wel (3:20)
  7. Wat een Gek Er voor Geeft (3:00)
  8. Je Nam Je Jas (3:31)
  9. Voor de Zon Weer Opkomt (4:34)
  10. De Kat Zat op de Krant (3:47)
  11. Schuil Dan bij Mij (4:01)
  12. Brombeer (3:10)
  13. In een Droom Vannacht (3:48)

met Ilse DeLange

14. De V.A.R. (3:01)
  15. Dingen die Er Niet Toe Doen (3:54)
  16. Het Grote Geheel (3:47)
avatar van Justinx
Ik heb hier wel weer zin in! De eerste nummers klinken als vanouds: vrolijk en leuke, mooie teksten. Niets nieuws onder de zon, maar is dat echt nodig? De vertrouwde formule in een nieuw jasje. Laat maar komen.

avatar van Wyverex
Na m'n eerste luisterbeurt word ik heel vrolijk van dit album! Het tempo van de eerste helft wordt wat onderbroken door twee covers die (naar mijn mening) niet nodig waren.

Daarna haalt de tweede helft het niet van de vrolijkheid van de eerste paar liedjes. Maar dit is een eerste luisterbeurt en eerste indrukken zijn bij albums niet definitief.