Radiohead - No Surprises (2009)

Label: Capitol

1. No Surprises (3:47)
  2. Palo Alto (3:42)
  3. How I Made My Millions (3:07)
  4. Meeting in the Aisle * (3:08)
  5. Lull * (2:27)
  6. Airbag [Live in Berlin] * (4:49)
  7. Lucky [Live in Florence] * (4:34)
avatar van Poles Apart
Huh?! Wat is dit nu weer? "No Surprises" uit 2009?!

En zo zijn er nog een aantal singles/EP's toegevoegd... "Karma Police" o.a.

Waarom niet met een originele jaar van uitgave?

avatar van reptile71
Poles Apart schreef:
Huh?! Wat is dit nu weer? "No Surprises" uit 2009?!

En zo zijn er nog een aantal singles/EP's toegevoegd... "Karma Police" o.a.

Waarom niet met een originele jaar van uitgave?

Ik denk omdat het reissues zijn waarbij op discogs staat dat het EP's zijn. Er is een cd-single uit 1998 met dezelfde tracklist, die geen EP wordt genoemd: Spinner - discogs.com maar zoiets mag er nou eenmaal pas op als het een EP wordt genoemd. Dus ja... soms leidt het tot wat aparte dingen.
En omdat er diverse tracklists zijn van de cd-singles heb je hier zgn. 4 bonustracks.

avatar van WhoAmI
reptile71 schreef:

Klopt helemaal! Voor deze rits aan EP's uit de 'From the Capitol Vaults'-reeks uit 2009 geldt, dat de oorspronkelijke releases als singles zijn gemerkt. Op zich geen probleem, maar deze singles hadden op het moment van verschijnen niet genoeg niet eerder uitgekomen nummers om op deze site te mogen verschijnen. EP's mogen echter altijd op de site, dus die kennen dat probleem voor toevoegbaarheid niet.
Vandaar dat ook de hoes en de releasedatum van de versie uit 2009 zijn.

avatar van ArnoldusK
PALO ALTO!!!