WhoAmI (crew)
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 9 maart 2017
Laatste bezoek: vandaag om 01:12 uur
Aantal stemmen: 396
Gemiddelde: 4,82
Standaardafwijking: 0,33
Aantal berichten: 732
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 8
Aantal toevoegingen: 5478
Top 10 albums
- 1. Phil Ochs - Pleasures of the Harbor (1967)
- 2. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
- 3. Lou Reed - The Raven (2003)
- 4. Genesis - Selling England by the Pound (1973)
- 5. Tom Waits - Closing Time (1973)
- 6. Talking Heads - Remain in Light (1980)
- 7. Nick Drake - Bryter Layter (1971)
- 9. Warren Zevon - Warren Zevon (1976)
Top 10 artiesten
- 1. The Smiths
- 2. Lou Reed
- 3. Phil Ochs
- 4. Boudewijn de Groot
- 5. Genesis
- 6. XTC
- 7. Peter Gabriel
- 8. Frank Zappa
- 9. Warren Zevon
- 10. Billy Bragg
Recente stemmen
- 4,5Arcade Fire - The Lightning I, II / Generation A (2022) geplaatst: 1 maart, 11:46 uur
- 4,0Bert Kaempfert Swing Band - Combo Capers (1960) geplaatst: 8 februari, 09:47 uur
- 5,0Wende - Sterrenlopen (2023) geplaatst: 11 januari, 15:31 uur
- 5,0Weezer - Pinkerton (1996) geplaatst: 5 januari, 19:37 uur
- 5,0The Mothers of Invention - We're Only in It for the Money (1968) geplaatst: 5 januari, 19:21 uur
- 5,0The Pogues - Fairytale of New York (1987) geplaatst: 25 december 2023, 20:28 uur
- 4,0Falco - Falco 3 (1985) geplaatst: 23 december 2023, 14:33 uur
- 5,0The Beatles - 1962—1970 (2023) geplaatst: 6 december 2023, 09:03 uur
- 5,0Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call (1997) geplaatst: 4 december 2023, 15:29 uur
- 5,0Peter Gabriel - i/o (2023) geplaatst: 4 december 2023, 09:53 uur