Duran Duran - FUTURE PAST (2021)

geen stemmen

met Chai

12. Falling (5:47)

met Mike Garson

• vanaf vrijdag 22 oktober te koop
Is het 80s bands bashing tijd heren?
Jullie zijn lekker aan t schoppen zeg... 3 nummers bekend en ze kunnen er niks meer van volgens jullie.

Wacht nou gewoon lekker eens tot de plaat uit is en neem tijd om het geheel te luisteren.

Dat het ooit weer wordt zoals toen is sowieso een kansloze illusie.

Rollator pop lees ik, en dan kijk ik in je top 10...en daar staan allemaal fossiel bands... echt, roepen om het roepen..... loze kreten om even lekker frustraties af te reageren ofzo... ik snap het niet.

Inhoudelijk:ik vind invisible en anniversary fijne tracks. More joy vind ik ook een zielige poging om de K-pop markt te bereiken. Maar DD kennende leveren ze toch wel een album af met grotendeels gewoon goede songs. En dus ga ik nog niet op voorhand oordelen.

avatar van spoiler
Ik ga DD zeker niet bashen Lennon, maar wat ik nu gehoord heb is echt niet best.

Ik heb alle platen van deze mannen en ze hebben erg goede nummers gemaakt.

Misschien hadden ze niet een kruiwagen vol producers en gasten uit moeten nodigen, maar gewoon als bandje met één goede producer een mooie plaat maken, zonder hip te willen zijn.

spoiler schreef:

Ik heb alle platen van deze mannen en ze hebben erg goede nummers gemaakt.

Ik ben het met je eens dat ze beter net als bij All you need is now met 1 producer kunnen werken. Paper Gods was ook al zo'n mengelmoes en soms geforceerde manier om hip te klinken. Met More Joy hoor ik dat nu ook weer. Dus dit zal daar wel op voortborduren vrees ik. Desalniettemin zijn er altijd genoeg goede tracks op DD albums dus ik wacht toch tot ik een geheel hoor.

Wat ik vooral nu jammer vind is dat t vooral heel plastic klinkt en heel erg neigt naar een Nick Rhodes project. Dat was met de voorganger ook al zo, terwijl ze Roger Taylor in de gelederen hebben. Laat die man horen.. niet alleen live,maar ook op plaat.

avatar van luigifort
Dat klinkt vrij negatief...