Herman van Veen - Dat Kun Je Wel Zien Dat Is Hij (2021)

Alternatieve titel: Herinneringen

Label: Harlekijn

1. Mazzel (2:34)
  2. Nooit Te Laat (2:03)
  3. Liedje voor het Bloeden (3:39)
  4. Kwijt (2:51)
  5. Dag in Dag Uit (1:57)
  6. Vormen van Gekte (2:36)
  7. Een Beetje (2:11)
  8. Knoop in Je Zakdoek (2:47)
  9. Mijn Moeder Zei (2:27)
  10. Het Hoort bij Mij (3:37)
  11. Herfstzon (2:56)
  12. Een Tijd voor Alles (2:15)
  13. Als het Schemert (3:17)
  14. Zeggen Wat Je Wilt (3:55)
avatar van jerome988
Is dit nieuw studiomateriaal of herbewerkingen?

avatar van Boermetkiespijn
jerome988 schreef:
Is dit nieuw studiomateriaal of herbewerkingen?

Nieuw studiomateriaal.

avatar van CWTAB
de cd versie die niet met het boek wordt verkocht heeft nog een bonus nummer: Het Beste Moet Nog Komen

avatar van goldendream
De cd die ik ontleende uit de bib, heeft een veel mooiere hoes.
Na de veel mindere albums 'Kersvers' en 'Vallen en opstaan' bevalt dit album me heel wat beter, hoewel het nog steeds veraf staat van zijn albums uit de vorige eeuw.
'Het hoort bij mij' lijkt mijn favoriete nummer te worden, want het heeft iets melancholisch, één van Van Veens sterkste punten.
'Een vorm van gekte' is dan weer zo'n nummer dat me irriteert: opsommende tekst, vervelend melodietje. De weg die hij de laatste jaren te vaak te veel bewandelt.