Explosions in the Sky - Big Bend (2021)

Score

4. Spring (2:37)
  5. Flying (3:03)
  6. Camouflage (2:38)
  7. Swimming (1:05)
  8. Stories in Stone (2:36)
  9. Summer (3:13)

avatar van Mausie
Mausie (crew)
coldwarkids schreef:
Mausie Label is onjuist. Heb een correctie ingediend

Wat is dan het juiste label? Op iTunes staat namelijk Explosions in the Sky Music aangegeven en kan geen bronnen vinden die iets anders beweren.

avatar van coldwarkids
Temporary Residence. Op sites als Banquetrecords en site van het label zelf wordt dat weergegeven. Het is ook het label waar ze al langer bij zitten. Vaak staat niet alle gegevens vermeld onder iTunes namelijk.

BrotherJohn
Kijk hier wel naar uit, Climbing Bear en Flying klinken alvast fijn. Die eerstgenoemde doet sterk denken aan de eerste albums van Kiln en ook aan Helios. Er zullen hier mogelijk veel reacties gaan verschijnen waar het woord 'voortkabbelen' in voor gaat komen, daar ga ik aan voorbij lezen. Ik luister graag naar dit soort rustige, heldere elektro-akoestische ambient / postrock, mag ik het postbient noemen?

avatar van shimahero
Inderdaad twee mooie tracks. Twee korte tracks dat wel. Hopelijk ook nog een langere track Flying deed me wat denken aan Boards of Canada

avatar van Michiel Cohen
Staan een paar mooie tracks op voor de muziekliefhebber. De rest is bedoeld om de film te ondersteunen.

avatar van El Stepperiño
Dit is echt fantastisch bij het studeren, ervaar ik nu aan den lijve (of specifieker: hersenen). Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat het saai is, mooie rustige sfeer wordt er neergezet