Bremer McCoy - Natten (2021)

geen stemmen

6. April (2:37)
  7. Aurora (4:25)
  8. Nova (4:30)
  9. MaĚŠneskin (2:44)
  10. Natten (Part 2) (1:55)
  11. Lalibela (2:52)
  • vanaf vrijdag 29 oktober te koop
avatar van Mssr Renard
Bremer McCoy zijn een Deens duo (contrabas en piano en tapeloops) die een soort filmische muziek brengen, die elementen uit de neoklassiek, folk en jazz vermengt. Dit wordt de tweede plaat op David Byrne's Luaka Bop-label, die de band onder zijn vleugel heeft genomen.

De voorgaande plaat was tot nu toe de beste hun carrière, vond ik. Maar alle platen zijn de moeite waard.
Ik ben dan ook erg benieuwd of ze deze stijgende lijn in kwaliteit doorzetten. Het is een fijne speelduur en perfect om op vinyl te zetten. Ik vind de hoes ook erg mooi.