Stephan Bodzin - Boavista (2021)

Duitsland
Electronic / Dance
Label: Herzblut

1. Earth (7:32)
  2. LLL (6:51)
  3. Astronautin (7:32)
  4. Boavista (7:37)
  5. Infinite Monkey (7:13)
  6. Dune (7:36)
  7. River (4:09)
  8. Cooper Station (8:19)
  9. Nothing Like You (8:17)

met Luna Semara

10. Isaac (7:00)
  11. Theory of Everything (5:43)
  12. Collider (7:17)
  13. Trancoso (7:23)
  14. Spacetime Hero (8:02)
  15. Ataraxia (7:19)
  16. Breathe (7:03)

met Luna Semara

17. Rose (5:46)
avatar van Mausie
2 uur is wel wat aan de lange kant maar leadsingle en titeltrack Boavista is wel weer een pareltje hoor

avatar van -SprayIt-
Werd wel weer eens tijd na zijn meesterwerk uit 2015. Ben benieuwd, ik vind zijn sound niet echt heel sterk geëvolueerd de afgelopen jaren om eerlijk te zijn. Zeker live is het me nu meerdere keren wat tegengevallen. Ben nog niet heel erg onder de indruk van de track Boavista, maar kijk wel uit naar dit album!

avatar van -SprayIt-
Ben halverwege, maar het lijkt allemaal wat op elkaar en de sublieme opbouwen, zoals op de voorganger ontbreken grotendeels. Met 2 uur best een lange zit, had wat meer afwisseling in mogen zitten. Morgen de 2e helft!

-SprayIt- schreef:

Mee eens, het lijkt allemaal op elkaar. Zoals je aangaf is de sound niet geëvolueerd, op zich niet zo erg, enkel had hij van mij wel wat meer buiten de lijntjes mogen kleuren en iets meer het experiment opzoeken.