STIKSTOF - Familie Boven Alles (2021)

Belgiƫ

10. Beelden (2:10)
  11. 24/7 (3:12)
  12. Ambras (3:20)
  13. Zeg Ze (2:54)
  14. Familie Boven Alles (7:02)

met Sticks

avatar van Yestsida
Laat maar komen!

avatar van Zwammer
Ambras is een echte knaller, dus ik ga mee met bovenstaande reactie

avatar van Yestsida
Dit klinkt weer ontzettend goed, ijzersterk album op eerste gehoor. Zwangere Guy en Jazz Brak vullen elkaar perfect aan, hopelijk krijgen we van die laatstgenoemde ook ooit een soloalbum aangeboden.

Dit zie ik in de toekomst zelfs wel een halfje omhoog gaan!

avatar van Dreten Bukgat
net op de platenspeler gelegd. vet album toch wel. slechts een aantal mindere tracks. tracks in de stijl als bijvoorbeeld ambras hadden er bijvoorbeeld helemaal niet op gemoeten. beste track is de afsluiter, met een heerlijke beat in de stijl van william basinski's the disintegration loops. mooie uitgave trouwens, die gelimiteerde 2LP gatefold met optical illusion o-card...

avatar van Bruno_6
Dreten Bukgat schreef:

De beat van Schaduwboksen is volgens mij ook door Basinski geïnspireerd. Lijkt zo van zijn album Melancholia te komen.

avatar van nelnontwisa
Moest even landen, maar na een paar luisterbeurten misschien beter dan Overlast. Constant een hoog niveau, de raps zijn goed maar het zijn met name de beats die het doen voor me. Alles Kapot, de tandjes hé.

avatar van overmars89
Zwangere blijft zich toch telkens te bewijzen dat hij de meest interessante Nederlandstalige rapper van het moment is. Brak doet verdienstelijk mee, al vind ik soms dat ie iets te geforceerd overkomt. De beats zijn om van te smullen en er staan echt een paar pareltjes op deze Langspeelplaat.