:Of the Wand and the Moon: - Your Love Can’t Hold This Wreath of Sorrow (2021)

Denemarken
Rock / Avant-Garde
Label: Heiðrunar Myrkrunar

1. Whispers of the Past (4:50)
  2. Your Love Can't Hold This Wreath of Sorrow (5:32)
  3. Let's Take a Ride (My Love) (4:59)
  4. Fall from View (4:39)
  5. Love Is Made of Dreams (3:49)
  6. Twilight Halo (4:43)
  7. Les Journées sans Fin et les Nuits Solitaires (5:30)
  8. Williamsburg Bridge (1:30)
  9. Nothing for Me Here (4:56)
  10. Barbs of Time (5:06)
avatar van jorro
Grandioos album. De eerste paar noten van het album zijn direct raak. De tweestemmige zang die vervolgens invalt is perfect. Daarna het titelnummer Your Love Can't Hold This Wreath of Sorrow. Wat een pracht. Twee blauwe sterren als dat zou kunnen.
Fall from View zal de reden zijn dat het album ook als Avant Garde wordt aangemerkt.
Les Journées sans Fin et les Nuits Solitaires is weer buitengewoon. Dit nummer kan ook alleen in het Frans gezongen worden. Afsluiter Barbs of Time mag evenmin gemist worden.

De manier waarop het album is geproduceerd is geweldig en maakt dit album mede zeer bijzonder.
Ik weet nog niet of ik dit jaar een einde jaarslijst ga maken, maar dit album kan daar niet in ontbreken. Ik wilde gelijk 5* weggeven, maar dat komt misschien nog wel binnenkort.